Välkommen till vår frukostklubb Enköping Vårfru Rotaryklubb

Rotary är ett världsomfattande nätverk som gör humanitära insatser. Det är en politiskt och religiöst oberoende organisation som grundades av advokaten Paul Harris i Chicago, 1905. Till Sverige kom Rotary 1926. Rotarys kärnvärden är tjänande, kamratskap, mångfald, integritet och ledarskap

Fem skäl att bli medlem i Rotary:

1.      Större personligt nätverk, både i Enköping, nationellt och internationellt.

2.      Enköping-Vårfru Rotaryklubb har morgonmöte kl. 07.00- 08.00 med intressanta föredrag med inspirerande talare som ger dig ny insikt.

3.      Personlig utveckling genom engagemang. Rotary är Sveriges största yrkesnätverk där medlemmarna bidrar med tid, kunskap och kontakter för att göra gott i samhället.

4.      Du gör något bra för världen och samhället.

5.      Du breddar ditt nätverk i Enköping och får vänner för livet.

6.      Du är välkommen att kontakta mig eller någon av våra medlemmar för att komma med som gäst till något av våra möten.

Varma Rotaryhälsningar

Enköping Vårfru Rotaryklubb