Presidentöverlämning 16 augusti

fredag 16 juni 2023

Robert Grindberg

I går genomförde vi presidentöverlämning från mig till Mats. Som avgående president vill jag säga, wow, vilket roligt år, vad mycket fint våra medlemmar gör tillsammans för varandra och andra.

Känner stolthet att få vara en del av den fina gemenskap som Rotary står för och som vi tillsammans skapar. Ett hedersamt uppdrag har nu gått till sitt slut, för min del, men som nu fortsätter med Mats under ett år.

Tack alla medlemmar, alla som kommer och föreläser och berättar om sin verksamhet tidig morgon på fredagar och tack Park Astoria för att vi får vara hos er.

Önskar Mats lycka till under sitt presidentår, vi fortsätter tillsammans där jag kliver in i rollen som past-president och som inkommande president hälsar vi Eva-Mi välkommen.

Trevlig sommar!Robert Grindberg, past-president 2023-2024