INSAMLING AV MÖBLER & UTRUSTNING TILL UKRAINSKA FLYKTINGFAMILJER

onsdag 7 september 2022 17:30-20:30, Best Western Hotel Park Astoria, Kyrkogatan 7, Swish 123 550 39 17, 745 31 ENKÖPING, Sweden
Talare:

Hej vänner

Som jag informerat om tidigare har nu Magnus Eklund, president Enköping Rotaryklubb, jobbat fram ett samarbete med föreståndaren för dom Ukrainska flyktingfamiljerna som bor på Åsundagården i Hummelsta och ordförande för Åsunda IF avseende olika hjälpaktioner.

Magnus har nu fått klart att vi tre Rotaryklubbar kan hjälpa till med att skänka möbler och utrustning till dom Ukrainska familjerna och deras tillfälliga boende.

Magnus och jag är väl medvetna om att det är lite kort tid från informationen som nu går ut och själva genomförandet, men vi hoppas att vi Rotarianer tillsammans kan avvara både tid, möbler och utrustning för att bistå familjernas behov.

Ytterligar information:

Läs bifogat informationsbrev för ytterligare information, b la förslag på möbler och utrustning i brevet .

Datum och tid:

Insamlingen sker redan nu på onsdag 7 september kl. 1730-2030.

Plats och vägbeskrivning:

Åsundagården i Hummelsta, Klicka för vägbeskrivning!

Vänliga hälsningar,

Robert Grindberg, president 2022-2023